A kisgyermekek (0-4 év), valamint az óvodás és kisiskolás korú gyermekek vizsgálatát követően a képességprofiljuk erőségeire támaszkodva segítjük a különböző részképességek fejlődését. A terápia komplex, játékos, egyéni szükségletek alapján tervezett, amely során kiemelten fontosnak tartjuk a szülőkkel történő szoros együttműködést és a tanácsadást.
TovábbEgyéni órák keretében a - előzetes vizsgáltok alapján - a következő terápiákat kínáljuk gyerekek és felnőttek részére. A terápiák egy része online is végezhető. Változatos feladatokkal teszem játékossá az oldott légkörben folyó munkát, amelynek fontos része az otthoni gyakorlás.
TovábbMi a foglalkozás célja? A foglalkozások középpontjában a mozgás-és beszédfejlődés támogatása és kísérése áll, amelyek kiemelten fontosak ebben az életkorban és megalapozzák a sikeres iskolai éveket.
TovábbAz Alapozó Terápia mozgásfejlesztésen alapuló (ún. motoszenzoros) típusú idegrendszer fejlesztő terápia. Az egyszerű mozgásoktól halad az összetett, sorozatokból álló, bonyolult mozgásokig, a fejlett koordinációt igénylő feladatok megtanulásáig, automatizálódásáig. A mozgásfejlesztési gyakorlatsor hat a beszéd működéséért, az írásért és olvasásért felelős területekre is. A terápia során a mozgás kiegészül fejlesztő pedagógiai módszerekkel (idő, tér, emlékezet, ritmus, labdagyakorlatok stb.), ami tovább növeli a módszer hatékonyságát. A terápia során javul a mozgás kivitelezése, összerendezettsége, kialakul vagy megszilárdul a jobb-vagy baloldali dominancia, fejlődik az emlékezet, a koncentrációs és az együttműködési képesség.
TovábbA foglalkozások középpontjában a mozgás-és beszédfejlődés támogatása és kísérése, a testtudat és a térérzékelés fejlesztése áll. A mondókák, énekek, játékos gyakorlatok, ölbeli játékok segítik a beszédindulást és a mozgás fejlődését, a közös élmények erősítik a szülő-gyermek kapcsolatot. A kortárscsoport lehetőséget nyújt a babáknak az első szociális élmények örömteli megélésére, a szülőknek barátkozásra, beszélgetésre, tapasztalatcserére.
TovábbAz iskolakezdés a gyermek életének egyik legjelentősebb fordulópontja. A foglalkozás célja, hogy segítséget nyújtson a zökkenőmentes iskolakezdéshez és a gyerekek készségei megfeleljenek az iskolai követelményeknek. Az előzetes felmérést követően az iskolai érettséghez szükséges részképességeket játékos formában sajátítjuk el egyéni foglakozások keretében. Ha csoportos foglalkozást kerestek, csatlakozzatok óvodásoknak szóló Vackor komplex programunkhoz.
TovábbA finom- és grafomotoros mozgások fejlesztése azoknak az 4-7 éveseknek ajánlott, akiknek a mozgása összerendezetlen, kézügyessége, rajz és írásképessége gyengébb, amely esetenként kézdominancia kialakulatlanságával társul.
TovábbMi a foglalkozás célja? A gyerekek a sikeres iskolakezdéshez szükséges készségeket és képességeket sajátíthatják el a szeretetteljes, elfogadó környezetben, felkészült szakember vezetésével.
Tovább